Kyllä vaan, olen päässyt koirahierojakouluun! Tarkoittaa siis sitä, että minusta tulee ammattikoirahieroja, HUIPPUA! :) Torstaina lähdettiin koko porukka Tampereelle haastatteluun. Kouluun ei siis tuosta vaan mennä, olin jo aiemmin täyttänyt nettikyselyn/haastattelun, jonka perusteella sain sitten kutsun face to faca haastatteluun. Haastattelu meni loistavsti ja jo perjantaina olin saanut vahvistukseen sisäänpääsystäni. Ensi syksynä sitten tarvitsen muutaman "projekti koiran" joita tulen hieromaan viikottain, ilmoittautumisia otetaan vastaan!

Paluu matkalla pysähdytiin Hämeenlinnaan lenkille. Hämeenlinnaan siksi, että on tullut siellä vietettyä yksi kesä ja sitä kautta paikat ovat vähän tutumpia. Ajettiin Olympia puistoon, josta lähdetiin sitten metsäpoluille. Pojat kisailivat keskenään ja minä nautin auringonpaisteesta kirpakassa pakkassäässä. Tehtiin n. tunnin lenkki. Pojilla oli takit päällä (tyhmä minä) ja siinä sitten riehuessaan Rane oli saanut takkinsa päälikankaan oikein kunnolla rikottua, ilmeisesri piikkilanka-aitaan. (Alla kuvia Hämeenlinna metsäsätä:)

411332.jpg  411334.jpg
"Tulkaa jo!" sanoo Rane

411331.jpg
"Vähän mulla on kivaaaa....." :)

Kotiin päästyämme pojat oli niin uupuneita että painuivat suoraan pehkuihin. Eivät välittään yhtään mitään, kun minä lähdin vielä klauppaan hakemaan ruokaa. Yleensä ovat aina siinä vaiheessa lähdössä mukaan. Mutta kannattava reissu ja ensi syksystä alkaen täällä pomppii kaksi koko ajan rennompaa ja lihashuollettumpaa koirua!